Monday 27 February 2012

Mere pagal piya mri chahat na kr.


don't love me

Mere pagal piya mri chahat na kr

Mjhe daikha na kr mjhe socha na kr

Mri be khawab ankhon ma na janka kr

Ma to kho jao gi mjhe na dhonda kr


Ma hun bad-e-saba jo rukti ni

Ma hun esi ghata jo barasti ni

Ma esi leher hun jis ma halchal na ho

Na tm ko dabo de ye lehrain kahen

Mere pagal piya aisi khawaesh na kr

Ma wo sapna hun jo k sach na ho

Ma wo umeed hun jo ke adhori rhey

Ma wo rasta hun jiski na manzil miley

Ma wo sehraa hun jis ma bhatak jao ge

Mere pagal piya aisay raste na chal


Mere pagal piya mri chahat na kr.

0 Responses to “Mere pagal piya mri chahat na kr.”

Post a Comment

We love to hear from you! so please leave us a comment.

 
Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...